loading...
اشعار هوشنگ وصال
هوشنگ وصال بازدید : 156 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

آن    بت   سیم    برم   باز   گرفتارم     کرد        عشوه  و  ناز   او   آخر   دل   آزارم   کرد

بس که او ناز فروخت بر سر کوی و برزن           من  بیچاره   روان   بر  سر  بازارم    کرد

چشم او مست  شده   عربده   جوی    دگران       من دیوانه به  زنجیر  چو  می   خوارم    کرد

ابروانش      کمان  گیر    و    به   تیر       آغشته               در بیابان و  دمن  سخت  کماندارم     کرد

تیر    مژگان   مه   من    چو   به   دل   بنشیند            من به دنبال رخش در ره او زارم    کرد

چه     کنم      تیر    نگاهش    به    دلم       بنشسته              من      بیمار    به    دنبال    پرستارم      کرد

چون وصال در ره او مست و خراباتی شد               همه  شب    منتظر میکده می خوارم   کرد

                                                                                                                               



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه نوع اشعاری را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 215
  • بازدید کلی : 10,469