loading...
اشعار هوشنگ وصال
هوشنگ وصال بازدید : 122 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)


دلم  هوای  تو   دارد   کجا   روم   ای   دل                   دو دیده ام به ره توست کجا روم  ای دل

به سوی کوی تو   آیم   کجا   روم   ای   یار                   به   من بگو به  کجایی     کجا     روم     ای دل

به دشت و کوه و بیابان چو بنگرم   همه   جا                      ز  دیده ام   تو   نهانی   کجا   روم    ای دل

به     سوسن   و   نرگس   به   لاله   و   سمبل                      ترا   نظاره   کنم   من   کجا   روم    ای دل

سفر  به   کوی   تو   کردم   تو   را  ببینم  باز                        به   دیدنت   نرسیدم   کجا   روم    ای دل

به    دیدنت    چو    رسیدم   میان    دریا ها                        به جز خروش موج ندیدم کجا روم ای دل

به   آسمان   و   مه    تو    ببین    نظاره کنم                         تو   هر  کجایی   و   من   کجا   روم   ای دل

وصال   کجا   روی   آخر درون دل بنگر                        شکایت   و  گله  کم  کن کجا روم ای دل

`````````````````````````````                                                                                                                                                                                                     

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه نوع اشعاری را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 226
  • بازدید کلی : 10,480